BTK App - Alien Wall #73


Bild #1 - Tom: "Vilken är er favorit?" Fan (@Mireya Motta): "Gillar ni Peru? :)" Tom: "@Mireya Motta: "Ja, Peru är fantastiskt! Vi älskade det där! ... Förresten, vad är namnet på de där bananerna på din profilbild? Jag känner igen dem från min barndom!" Fan (@G4TH): "Grodan. Du då, gillar du världens största diva - Miss Piggy? ;)" Tom: "@G4TH: Jag gillar Ernie."
Bild #2 - Bill: "Bakom kulisserna, del 6." Fan (@Violet): "Skulle du vilja bli en designer också? Du skulle nog gå långt... :-) Du har en grym stil..." Bill: "@Violet: Ja! Det skulle jag verkligen vilja en dag! Det är fortfarande en av mina drömmar!!!" Fan (@Co.): "Bill, har du sparat din vackra mikrofon tills nästa turné? :)" Bill: "@Co.: Ja, jag har kvar den men jag vill designa en ny inför nästa turné :-)" Fan (@AloneAlien): "Bill, du är det bästa i mitt liv. Tack så mycket! [...] Vem vaknar först, du eller Tom??" Bill: "@AloneAlien: Tack!! Det är oftast Tom... Men det beror mest på vad det är för dag och vårat schema!!! ... Jag älskar att sova! Jag är värst :-)"
Bild #3 - Bill: "God morgon :-) ...vad har ni för planer idag/kväll?" Fan (@Alla): "Bill, du svarar aldrig mig. Det är så synd och känns helt omöjligt. Iallafall, jag ser fram emot ditt svar, det nya albumet, den nya turnén - speciellt i Ryssland - och jag älskar dig så mycket! Tack för allt! Hur mår du förresten?"
Bild #4 - Bill: "@Alla: Jag mår väldigt bra! Tack... Ha en underbar dag.. :-)"
Bild #5 - Bill: "Till stranden!!! ...det är en solig dag :-)" Fan (@Alizee): "Ska du bada eller är det för kallt?"
Bild #6 - Bill: "@Alizee: Jag tror det är för kallt!!! :-)"
Bild #7 - Tom: "Bill och jag...äter middag på ett strandcafé idag!" Fan (@Steph_Candiani): "Vad åt ni?" Tom: "@Steph_Candiani: Vi åt mozzarella mackor!" Fan (@Heather Renee): "Vem tog bilden? En tjej kanske? ;) Eller Gustav eller Georg? Jag saknar att höra något från dem. Speciellt Gustav. Berätta vad de gör nuförtiden! Snälla! :D" Tom: "@Heather Renee: En vän tog bilden! Gustav och Georg ska komma hit till Los Angeles snart igen!!!" (PS, ta en titt i kommentarer angående tvillingarna på strandcafét 8D)

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Större bild från backstage: http://www.iimmgg.com/image/3c7328dcdfb5832ac8b3c51e14e5333c

2012-03-03 @ 21:44:47
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Större bild på tvillingarna på strandcafét: http://www.iimmgg.com/image/603681ab5e13d473043666595a02135b

2012-03-04 @ 11:31:38
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Sara

Om man zoomar in bilden på när T&B sitter och äter, ser mn en blondin (nån med långt blont hår) i Toms solbrillor =DDD Undra vem det kan vara =DD

2012-03-04 @ 14:04:06
Postat av: Anonym

Jag ser det i bills glasögon men hon måste sitta snett framöver och inte vid samma bord eftersom han tittar snett framåt, inget i toms dock, vad tror du elina? eller så är det ljuset

2012-03-05 @ 12:16:47

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0