BTK App - Alien Wall #75


Bild #1 - Tom: "Georch flyger för första gången... Ganska kul ;-)" Fan (@Elizabeth): "Är Georgs nya smeknamn Georch? xD" Tom: "@Elizabeth: Det är inte nytt men ja... Det är hans smeknamn!!! ;) Älskar det!" Fan (@Danibfc): "Har ni funderat på att göra en ny version av THTV avsnittet "interview above the clouds" fast med Gustav och Georg?? hahah" Tom: "@Danibfc: Det skulle vara kul! Det var ett av mina favorit THTV avsnitt! ;) Som jag tidigare sade... THTV kommer tillbaka!!!"
Bild #2 - Bill: "Ensamt skratt!!!! :-) (video)" Fan (@Clarissa): "Tack för att ni får mig att skratta så mycket! Haha! Jag älskar att titta på era videos, du och Tom är väldigt roliga! Men du ler aldrig på dina bilder, och jag älskar ju ditt leende! Snälla, ta en bild på ditt fina leende (:" Bill: "@Clarissa: Kul :-) Det är det som videorna är till för!! Jag försöker skratta varje dag. Det är en av de viktigaste sakerna här i livet..." Fan (@Victoria Mason): "Mitt skratt är hemskt :'(" Bill: "@Victoria Mason: Det är inte alls hemskt!!! Det är bara vad du tror... Det är helt naturligt att skratta! Det kan bara inte vara hemskt!!!"
Bild #3 - Fan (@Marty): "Jag fyller år idag!!! ÄNTLIGEN ÄR JAG 18 ÅR!!!"
Bild #4 - Tom: "@Marty: Grattis! Ha en underbar dag och festa hårt! ;)"
Bild #5 - Tom: "Studio..."

Kommentarer
Postat av: my

Hej jag säljer lite TH saker, vill du köpa nåt? :)

2012-03-07 @ 14:22:44
URL: http://myranwall.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0