BTK App - Alien Wall #76


Bild #1 - Bill: "Geisha..." Fan (@Malene): "Ni hade en fotografering med dem, va???" Tom: "@Malene: Ja, i Japan... Det var en rolig fotografering!" Fan (@NadiNadman): "[...] Hur är vädret i Los Angeles just nu? Vi har grymt väder här i Chicago :)" Bill: "@NadiNadman: Vädret är bra. Det kunde ha varit bättre men fortfarande okej! Så du bor i Chicago? Jag vill åka dit igen! Älskar den staden..." Tom: "@NadiNadman: Vädret är inteså bra idag! Jag älskar Chicago... Skulle vilja åka dit snart! Schysst stad, trevliga människor.." Bill: "..hahaha.. Vi svarade precis på samma fråga, Tom!!! Det har aldrig hänt förut :-) Vad kul..." Fan (@Loumi): "[...] Är det pga att ni är tvillingar som ni svarade på samma fråga? xD" Bill: "@Loumi: Ja, kanske :-) Det är så konstigt att vi valde ut samma fråga när det finns så många... Väldigt konstigt :-)"
Bild #2 - Bill: "Toms vackra målning :-) ...även bakom kulisserna kan Tom inte sluta göra narr av Georg..." Fan (@Mitxel): "Bill, vart är bilden på dig från gymmet? Visa oss!"
Bild #3 - Bill: "@Mitxel: Jag är för blyg :-)" Tom: "Jag är helt chockerad av era reaktioner... Jag ville bara säga att Georg gillade kaktus! ;) hahaha"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0