BTK App - Alien Wall #77


Bild #1 - Tom: "Apocalypto. Hoppas alla har sett denna film! Den är grym..." Fan (@Yessica): "Bill, det finns en Facebook med ditt namn. Är det verkligen du eller en fejk?"
Bild #2 - Bill: "@Yessica: Den är helt klart fejk!!! 100%!!!"
Bild #3 - Bill: "Gustav går omkring i mina skor... Gustav och Georg testade mina kläder... Kolla in denna bild på Gustav när han försöker gå i mina skor :-)" (Ta en titt i kommentarerna, XD) Fan (@Angela): "Hahahahah awww, vad sött! Jag vill se en bild på Georg i dina skor också, Bill!" Bill: "@Angela: Jag har en bild på Georg när han har på sig min hela outfit :-)" Fan (@Sternchen): "Stackars Georg och Gustav... De borde skaffa en app så de kan lägga ut pinsamma bilder på er också :-)" Tom: "@Sternchen: Det finns ingen pinsam bild på mig! ;)" Fan (@Will): "Jag vill se bilden på Georg med din outfit :'D" Bill: "@Will: Okej!!! Det är en väldigt rolig bild.. Jag kanske lägger ut den senare... Någon annan som vill se den?" Fan (@DessaR): "Hahahahahaha. Jag kan knappt tro det! Så roligt! Gick han bra? Jag kan se framför mig hur Tom försöker gå i dem!!! Gjorde han det?" Tom: "@DessaR: Nej, det gjorde jag inte... Borde jag? Men bakom kulisserna har Bill ofta på sig mina kläder ;)
Bild #4 - Bill: "Hedi Slimane. Min favoritdesigner Hedi Slimane är på väg tillbaka till Yves Saint Laurent. Det ska bli så kul!!! Ser fram emot att få se hans nya arbete..."

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Gustav i Bills skor: http://www.iimmgg.com/image/4b14fe08436740da4337222499f0f63a

2012-03-08 @ 17:02:23
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ligger något vitt där på marken precis framför gustav, ser ut som en tampong:P

2012-03-08 @ 20:21:15
Postat av: Hanna Ek

Älskar verkligen din blogg, glad att jag hittade den. Följer dig på bloglovin nu, hoppas att du följer tillbaka!

2012-03-09 @ 04:21:02
URL: http://hnny.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0