BTK App - Alien Wall #81


Bild #1 - Tom: "Söndag. Ska göra något annorlunda idag! Jag kommer hålla er uppdaterade... ;)" Fan (@Jordanna): "Är det paintball? :)"
Bild #2 - Tom: "@Jordanna: Ingen paintball idag! Men det skulle jag faktiskt vilja göra snart... ;) Bra idé, tack!"
Bild #3 - Bill: "Intouchables!!! ...såg nyss den här underbara filmen som alla pratar om!!! Om ni inte har sett den än..GÅ och se den!!! Jag älskade den :-)" Fan (@Marty Nebel): "Vad föredrar ni, Fanta, Sprite eller Cola? :)" Bill: "@Marty Nebel: Absolut Cola!!!! Jag kan inte leva utan Cola... :-)" Fan (@MisaKV): "Bill, du borde se The Time Travelers Wife om du inte har sett den än. Den är jättebra, jag grät när jag såg den." Bill: "@MisaKV: Jag har sett den!!! Det är en väldigt gullig film :-)"
Bild #4 - Tom: "Abbey Simon. Jag gick på pianisten Abbey Simon's framträdande idag... Helt annorlunda jämfört mot de andra konserterna jag har varit på! ;)"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0