BTK App - Alien Wall #82


Bild #1 - Bill: "Rocka omröstningen!!!! Hörde precis att vi är nominerade för "MTV Musical March Madness - det är dags, Aliens!!! Rocka omröstningen nu!! Vi vet att ni är bäst!!! MTV.com/MMM2012." Fan (@Tea Chanel): "När ni ber oss att rösta, gör vi det som galningar!! Ni har typ 92% av rösterna!" Tom: "@Tea Chanel: Wow, det är ju fantastiskt! Tack allihopa!!!" Fan (@Ely Rivas): "Hej Bill och Tom... Jag har en fråga.... Minns ni MTV LA 2008 i Guadalajara, Mexiko? Ni var nominerade i fyra kategorier och vann allt!! :)" Tom: "@Ely Rivas: Självklart minns vi det! Det var vackert där... Jag har bilder därifrån! Ska definitivt lägga ut dem!!!" Fan (@Yancy): "Kolla på min profilbild, det är Georg med Axl Rose. Visst är dem lika? Ni borde fråga Georg vad han tycker!" Tom: "@Yancy: Haha... Vad kul!!! Du har rätt! De är faktiskt lika... Jag ska berätta det för honom!"
Bild #2 - Tom: "Hittade nyss den här grymma musikvideon..." (video) Fan (@Lorette Lee): "För att få bort den snälla Jake Gyllenhaal som en mördare, bytte jag min profilbild till min älskade nallebjörn. Hans päls är ganska sliten för jag har haft den i 30 år och han har blivit kramad väl. Och när jag tog hem min hund från hundhemmet, hade han seperationsångest och bet sönder allt som låg på min säng när jag åkte till jobbet. Han insåg snabbt att mamma åker iväg men kommer alltid tillbaka. Han slutade tugga men några lakan och ett täcke blev förstörda och han delade min nallebjörn på mitten två gånger. För varje gång jag sydde på huvudet igen blev hans ansikte mer snett. Men jag tycker fortfarande han är världens sötaste nallebjörn! Är era hundar också sådär?" Bill: "@Lorette Lee: Vilken fin berättelse! :-) Våra hundar är också sådär. Speciellt den yngsta! ...vi kan bara inte låta honom vara själv! Han skulle förstöra allt... Men när han är med de tre andra hundarna går det bra :-)" 

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0