BTK App - Alien Wall #83


Bild #1 - Tom: "Naturen... Inte så stort vattenfall, men ändå vackert!" Fan (@Just Maria): "Vackert... Jag älskar naturen! Killar, ni har gjort ett grymt jobb med alla era låtar och jag älskar Monsoon, men jag är besatt av Ich bin nicht ich... Kan ni spela den här låten eller någon annan gammal låt på er nästa turné? ;-)" Tom: "@Just Maria: Kan inte lova att vi ska spela just denna låt men vi kommer alltid spela äldre låtar på våra turnér!!!" Fan (@Chiaretta): "Vacker bild. :-) Vart ligger denna vackra plats? Jag älskar världens alla vattenfall.. Jag skulle vilja se alla en vacker dag.. ;-) Gillar du också vattenfall? :D" Tom: "@Chiaretta: Ja, jag gillar också vattenfall... Har dock aldrig haft någon möjlighet att se ett stort vattenfall än så länge! Jag tog den bilden på ett ställe nära Malibou!" Fan (@Jennsor): "Är det här en kopia av grottan från Playboy Mansion i eran trädgård? :D hahaha" Bill: "@Jennsor: "...haha...ja, det ser faktiskt ut som den!"
Bild #2 - Bill: "Himmel. Kom precis hem från en scen lunch... Kolla in den vackra utsikten vi hade." Fan (@Olya Alien): "Bill, vilken hårfärg gillar du mest? Kommer du färga tillbaka till svart? Du är visserligen perfekt vilket som x)) Är bara lite nyfiken." Bill: "@Olya Alien: Jag tror inte att jag kommer färga tillbaka till svart än på ett tag!!! Jag gillar det gråa faktiskt..." Fan (@Bere): "Det ser ut som Miami! haha. Skulle du vilja åka till Miami, Bill?" Bill: "@Bere: "Ja!!! Dit skulle jag verkligen vilja åka igen! Tom och jag hade en lägenhet där ett tag... Jag gillar verkligen Miami! Vill åka tillbaka dit snart..."
Bild #3 - Bill: "Solipsist... Kolla in den här fantastiska korta filmen jag nyss hittade..." (video) Fan (@May): "Min hund har cancer och måste opereras... Hon är gammal och veterinären sa att hon kanske inte överlever... Snälla, önska mig lycka till med operationen... Hon betyder allt..." Tom: "@May: Åh, vilka hemska nyheter! Så sorgligt... Jag hoppas hon blir bra! Lycka till!!!" Fan (@Chiara87): "Om livet vore tecknat, vilken figur skulle ni vilja vara då?" Tom: "@Chiara87: Jag vet inte varför men jag gillar Daffy Duck. Han är cool!"

Kommentarer
Postat av: kkrazyjulia :s

hej!

allt bra? KRAMAR!:)

2012-03-14 @ 17:04:58
URL: http://kkrazyjulia.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0