BTK App - Alien Wall #86


Bild #1 - Tom: "Regn!!! Det har regnat i nästan två dagar nu! Vad brukar ni göra på regniga lördagar?" Fan (@Simona Jay): "När det regnar ute gillar jag att spela TV spel eller titta på film ;)" Tom: "@Simona Jay: Coolt! Jag gillar TV spel. Har du någon favorit?" Fan (@Yulija): "Chilla hemma, bjuda in vänner... Jag blir lite trött, ledsen och lat när det regnar faktiskt. Du då?" Tom: "@Yulija: Samma här... Trött och lat! Men jag ska till studion och jobba senare!" Fan (@ZaraSG): "Jag minns min första Tokio Hotel konsert. Det var på MTV World Stage i Malaysia och det ösregnade när konserten skulle börja. Tack gode gud att det inte ställdes in! Jag och mina vänner hade jättekul!" Tom: "@ZaraSg: Minns också den dagen! De var nära att ställa in det... Men i slutändan gjorde vi en grym konsert! Tack för att vi hade så roligt..."
Bild #2 - Bill: "Konstig vegetarisk gryta.. Det var det Tom och jag åt till lunch! Det ser ut som kött och smakar som det men det är faktiskt vegetariskt :-)" Fan (@Tha): "Jag skulle vilja bli vegetarian. Men jag vet inte hur jag ska börja.. Jag provade förut men det var inte jag som lagade maten hemma så det var svårt.. Men nu när jag bor ensam blir det nog lättare. Kan ni ge några råd? Hur började ni?" Tom: "@Tha: Vi blev bara vegetarianer en dag! Om du verkligen vill det borde du göra det på en gång utan att tänka så mycket på det... Fortsätt ät det du gillar, och ta bort köttet bara ;)" Fan (@Chacky): "Var det gott??" Bill: "@Chacky: Ja! Det var riktigt gott. Det smakar ju som riktigt kött..."
Bild #3 - Bill: "Utekväll!!! Tom och jag är redo för en rolig utekväll i Los Angeles!!!! Vi önskar alla en trevlig kväll!!!"
Bild #4 - Bill: "Bästa beatboxaren! Denna kille är fantastisk!!!" (video) Fan (@Ale): "Bill, var du full igår?? xD" Bill: "@Ale: ...hahaha...nej, men vi hade roligt ändå!!! Du då?" Fan (@Clarissa): "Bill, gillar du att dansa? Jag såg en video på dig när du dansade på ett program och sen blev du blyg! Men det var så sött. Kan du lägga ut en video på när du dansar?" Tom: @Clarissa: Han dansar hela tiden ;) ... Jag ska spela in det åt er!!!" Fan (@Emily K. Berlin): "Har ni känt någon jordbävning än? [...]" Bill: "@Emily K. Berlin: Det har inte varit någon jordbävning ännu men alla pratar om en stor som låter läskig... Vi får se.. Vi upplevde en när vi var i Chile. Det var skumt.."
Bild #5 - Fan (@C*Love): "Jag läste en jättegullig artikel om nyfödda tvillingar som hette "The Rescuing Hug". Bebisen kunde inte sluta gråta oavsett vad läkarna eller föräldrarna gjorde. Hon var sjuk och de var säkra på att hon skulle dö. En läkare bröt till och med reglerna och lade henne i samma säng som hennes tvilling. Den äldre tvillingen sträckte sig över för att krama om sin sjuka syster. Från och med den stunden blev hon helt frisk. Nu är det vanligt att låta tvillingar få ligga bredvid varandra för de blir friskare. [...] Du kan googla det ifall du vill se bilden. Den är jättesöt!!" Tom: "@C*Love: Wow!!!! Gullig berättelse... Då jag är tvilling själv kan jag verkligen relatera till det! Jag ska definitivt googla upp det... Vill se bilderna! Tack för att du delade med dig av det!" Fan (@Molly Thomas): "Drar ni ut på turné efter att albumet har släppts? Kan ni komma till Sacramento???" Tom: "@Molly Thomas: Vi ska definitivt ut på turné efter vi har släppt vårat nästa album... Vi ska spela i massor av städer över hela världen! Men självklart har vi ingen turnéplan ännu..."
Bild #6 - Tom: "Jag hade en kort konversation med min kille! ;-) Han lyssnar alltid!!!" (se video i kommentarer) Fan (@neorofix): "Vilket språk förstår era hundar?" Tom: "@neorofix: Han förstår bara tyska... Han är en smart kille ;)" Fan (@Daniela07): "Aww, vad sa du till honom?" Tom: "@Daniela07: Vi pratade om bilar."

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild #1 - http://www.iimmgg.com/image/a397d0eb0f1a9e8648f97c5810c628bc

Bild #2 - http://www.iimmgg.com/image/6299510e2db5019c5e158b44ab214ff4

Bild #3 - http://www.iimmgg.com/image/5b356c917a3cade6b7bb71a7b3dc4ede

Bild #4 - http://www.iimmgg.com/image/76fe5311e88c67fd030bfb92859b86aa

Bild #5 - http://www.iimmgg.com/image/f342b87d5a895e6d16a391fb20116043

Bild #6 - http://www.iimmgg.com/image/21e2d8c028533e3fee7033ca2ea49287

2012-03-20 @ 15:19:48
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Tom filmar sin söta hund: http://tokio-hotel.ru/2012/03/19/btk-app-video-by-tom-kaulitz/

2012-03-20 @ 15:21:55
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0