BTK App - Alien Wall #91


Bild #1 - Tom: "Bilar i Venice... Den här var gullig ;-)" Fan (@Vasilia): "Bryter du ofta mot trafikreglerna, Tom? Om ja, hur ofta? ;-)" Tom: "@Vasilia: Ja, jag kör alltid för fort! Jag är så van vid tyska Autobahn... det är därför!!!" Fan (@Lisa Marie): "Den påminner mig om en lyxig version av en "Trabbi". Kommer du ihåg de bilarna? ;)" Tom: "@Lisa Marie: Ja, självklart minns jag dem! Min familj brukade ha såna... Vad roligt!" Fan (@Märchen): "Jag är i Essen just nu och det är massa gamla fina bilar som kör omkring i staden! Det skulle vara häftigt för dig att se som är en bilfantast ;)" Tom: "@Märchen: Låter roligt!!! Det skulle jag verkligen ha velat se... Det är säkert massa supercoola bilar där!"
Bild #2 - Bill: "I studion. Kolla in min lilla tjej som försöker göra sig bekväm på mattan..." (kolla i kommentarer nedan 8D) Fan (@AnaRaquelK): "Din tjej är så söt!!! Min tjej är i Portugal just nu och jag saknar henne jättemycket. Men när sommarlovet är slut ska jag hämta henne tillbaka hit till Tyskland. Hur har din dag varit förresten?" Bill: "@AnaRaquelK: Det borde du göra! Jag kan inte vara utan mina hundar speciellt länge... Jag har haft en fin lugn dag, tackar som frågar. Själv då?" Fan (@Violet): "Jag kan inte se bilden :-(" Bill: "@Violet: Det är en video!!! ...kolla in den..." Fan (@Erika): "Har ni någonsin haft katt? [...]" Bill: "@Erika: Ja, vi har haft katter och har fortfarande en. Han är kvar i Tyskland med vår släkt. Han är jättesöt :-)" Fan (@Zai): "Varför har inte videon något ljud??" Bill: "@Zai: ...för att jag tog bort det. Det var lite hemligt ljud i bakgrunden som ni inte får höra än :-)"

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild #1 - http://www.iimmgg.com/image/246b503dc68229530608af3da0a8b2ab

Bild #2 - http://www.iimmgg.com/image/8a5780d1347ee67f45fe40a6cda430b7



Videon på Bills lilla hund: http://www.youtube.com/watch?v=09NyNfceQ_w

---

Jag undrar jag.. Kan det vara samma katt som förut han menar? Den har inte setts på flera år, därför har många fans trott att den är död. Kashmir menar jag. Om det är samma katt så förklarar det ju en hel del, alltså varför fans inte har sett den. XD Jag trodde den också var borta (om det är Kashmir Bill menar ovan nu då) faktiskt. Men han kanske pratar om en helt annan katt...? Who knows. XD

2012-03-25 @ 12:51:48
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Kasimir* XD

2012-03-25 @ 12:55:12
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0