Los Angeles, California - 28/2 2012 #1


Kommentarer
Postat av: Selma

Var inte Bill gråhårig? :O

2012-03-01 @ 18:33:58
Postat av: Anonym

fyfan i helvete vad snygga dom är!

2012-03-01 @ 20:32:16
Postat av: Belen

Det här är helt off topic, men jag undrar bara hur du gjorde så att din blogg fungerade igen? Alltså när man nångång inte kom in på den, det stod typ "ej aktiv" eller nåt liknande (: jag har fått samma problem nu...

2012-03-02 @ 06:26:03
URL: http://belens.webblogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Ingen fara. :p Jag skickade ett mejl till Blogg.se och berättade om mitt problem, vad det var som hände när det uppstod (det vart så när jag försökte lägga upp ett nytt inlägg) och så tittade dem över det, skrev tillbaka att det var något med en rysk länk som inte riktigt fungerade eller så. Men mejla in till Webblogg.se med ditt problem så kanske de kan ta dig ur spamfiltret, om det är där din blogg ligger nu. Hoppas det här hjälpte! :)

2012-03-02 @ 14:50:11
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0