BTK App - Alien Wall #136


Bild #1 - Bill: "'Jag gillar människor för mycket....eller inte alls' - Silvia Plath" Fan (@LBTK): "Tack så jättemycket för att du kommer ihåg oss när du hittar något vackert eller roligt när du tex är på fest. Det är just det jag gillar med dig... Jag tycker det är underbart att du delar med dig av småsaker så som bilder på solnedgångar, himeln, månar... Enkla saker helt enkelt!!! Jag värderar såna här saker högt som du delar med dig av för att det visar att du är väldigt jordnära som person, Bill. [...]" Bill: "@LBTK: Wow. Tack så mycket för dina fina ord. Det var väldigt gulligt och betyder mycket för mig :-) Jag gillar verkligen din teckning! snyggt jobbat!!!!" Fan (@Victoria Kaludjer): "Jag är så glad att jag äntligen har appen <3 Bill och Tom, jag är så glad att jag kan få en chans att snacka lite med er :) Jag har en fråga som jag gärna vill ha svar på också; kommer ni tillbaka till Kanada? För jag vill gärna se er spela live på en konsert <3 [...]" Bill: "@Victoria Kaludjer: Välkommen :-) Ja, vi kommer definitivt tillbaka och spelar live.. Definitivt!"
Bild #2 - Tom: "Ser fram emot nästa gång jag hoppar fallskärm." (video)

Kommentarer
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Bild #1 - http://www.iimmgg.com/image/e0705d021c97c75ee1bf2e73106c26fc

Bild #2 - http://www.iimmgg.com/image/55c715c019f9b9f7488a679070620ef6

2012-05-19 @ 15:55:56
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0