(ute på stan) Los Angeles, California - Oktober 2012

 
Link.

Kommentarer
Postat av: felicia

Ohh så fin blogg och underbara bilder :)
Kika gärna in på min om du vill, kramis !

2012-11-11 @ 20:43:20
URL: http://www.feliciaaveklew.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul att nästan alla som kommenterar här vill göra reklam för sin egna blogg... Själv kunde jag inte bry mig mindre om en för mig okänd tjejs svensson-liv (no offence, alla bloggare), utan är man inne på kaulitzandthegs blogg så är det dem man vill läsa om, inget annat. Illa nog att man är så besatt av att följa TH-grabbarnas liv som man heller inte känner haha...

Svar: Haha, förstår vad du menar, och jag håller faktiskt med lite smått sådär! ;)
KaulitzAndTheGs

2012-11-13 @ 16:30:09
Postat av: ☛Vella☚

HAHAHA asså.. är det bara jag som tycker Toms gångstil verkar lite, eh.. han går typ lite som en gorilla? HAHAHAHHA asså självklart inget illa menat, det är bara gulligt, lol. <3

2012-11-14 @ 18:19:42
URL: http://vellaskrypin.blogg.se

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0