[StyleRanking.de]: Nazan Eckes nämner Tokio Hotel

Nazan Eckes (som jobbar på tyska TV kanalen RTL) nämner Tokio Hotel i en intervju. 
---
[...] Vilket är ditt nästa stora projekt?
Nazan: "Åtminstone DSDS. Det blir första gången för mig som jag kliver in i castingvärlden. Vi har redan börjat skissa på en del saker och det är väldigt spännande. Jag tror att den nya juryn för i år kommer bli cool, och eftersom det bara är killar så lär det bli väldigt tufft men också mer artigt. Killarna från Tokio Hotel har blivit personligheter. De är inte längre de små killarna med stora manga-frisyrer, utan mer seriösa och mycket stränga. Jag tror att det kan vara bra för det tar formatet till en helt ny nivå." 
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0