[MTV.com] - Ed Sheeran: "Jag har aldrig hört talas om Tokio Hotel"

Ed Sheeran om MMM-mästarna Tokio Hotel:" Jag har aldrig hört talas om dem"
[...] Efter att han slog ut Guns N' Roses och Muse i de två första omgångarna - det sistnämnda bandet var extra ljuvt för Sheeran med tanke på blodbadet mellan han och grabbarna i Muse - red han på stödet från sina 'Sheerios' framför de chockerande MMM-veteranerna, Evanescence. Och nu står han emot Paramore. 
 
En vinst där skulle betyda semifinal för Sheeran...där det är mycket troligt att han ställs emot de försvarande MMM-mästarna, Tokio Hotel. Men om ni tror att Sheeran är rädd för dem, så, tja, har ni fel. Varför? Tja, först och främst, innan turneringen började, visste han inte ens att Tokio Hotel existerade. 
 
"Är de ett amerikanskt band? Jag vill inte låta konstig, men jag har faktiskt aldrig hört talas om dem. Men det är säkert bara jag som har bott under en sten, om de nu försvarar sin mästartitel", skrattade Sheeran. "De måste ha en galen fanbase. Mina fans, jag vet inte hur mycket tid de spenderar framför datorn: de går i skolan och sånt. De kan inte sitta där och skicka in captcha-koder hela dagarna." [...] 
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0