Q&A: Tokio Hotel @ Facebook - 5/4 2013 #1


"Precis i tid för helgen...våra svar till era frågor. Ha så kul! 
 
Vad är det bästa med era Aliens?
Tom: "Att de alltid stöttar Tom! Ha!" 
Bill: "Nej, ärligt, det är helt galet vilket stöd vi får från våran Alien familj! De finns alltid där, stöttar oss i alla situationer och röstar på oss i alla tävlingar... Vi har inte släppt ett album på väldigt länge och deras lojalitet betyder allt för oss! Vi längtar efter att åka ut på turné, spela konserter och ha roligt med alla!" 
 
Georg och Gustav, vad har ni gjort under de senaste 2-3 åren medan tvillingarna har varit i Los Angeles?
Georg: "Vi har också tagit en paus, njutit av livet och spenderat tid med familj och vänner. Självklart har vi också arbetat med albumet emellanåt, flygit till Los Angeles och träffat tvillingarna samt gjort många studiosessioner." 
Gustav: "Ja, vi behövde pausen men det är dags att åka ut på turné med killarna nu."
 
Säg något om det kommande albumet. Kommer ni använda er av ert gamla ljud eller något nytt?
Tom: "Det kommer att bli riktigt grymt! Vi har varit mycket i studion, jobbat hårt med att ta nästa steg i produktionen och skrivit massa låtar. Allt känns bra. Jag tycker att pausen var väldigt viktig för oss som artister." 
Bill: "Självklart kommer ni att få höra det typiska Tokio Hotel-ljudet, men flera av låtarna kommer nog att bli en stor överraskning för många! Jag älskar det!" 
 
Om ni fick lära er ett annat språk, vilket skulle ni välja?
Tom: "Mmm... Jag tror Georch skulle välja grekiska eftersom det är hans favorit sex-övning! Haha. Jag tror jag skulle välja spanska."
Bill: "Jag skulle välja italienska."
Gustav: "Mmm..."
Georg: "Gustav, du borde ta tyska!" 
Gustav: "Jag skulle välja ryska! Jag kan redan lite, så det skulle inte bli så svårt!" 
Georg: "Ok, jag skulle välja franska!" 

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0