DE Bravo #8/2013 - (Tyskland)

image hostimage hostimage host  
Backstage på Curaçao
Tårar! Bråk! Dödshot! BRAVO vet vad som verkligen hände bakom kulisserna... 
 
Man hör vågorna i det turkosblå havet. De grönaktiga palmbladen dansar i vinden. Man känner den vita sanden mellan tårna. Det är 32 grader varmt, gassande sol. Du är i paradiset! Totalt 36 DSDS-kandidater flög hela 8,200km från Tyskland till den karibiska ön Curaçao. Bagaget: drömmen att bli en stor stjärna - och massa kläder, så klart. 
 
De bor på det 4-stjärniga hotellet Avila (omkring 130€/natt). Fördelningen med två eller tre personer per rum stöds av RTL. Juryn kan dock koppla av på den 5-stjärniga och lyxigare resorten Baoase. Det är endast fyra minuter med bil från kandidaternas boende och erbjuder Bill och Tom Kaulitz (båda 23), Dieter Bohlen (59) och Mateo (34) en lugn och enkel lyxvilla (från 400€/natt). "Vårt hotell är riktigt trevligt", jublade Tom. Men kandidaterna vet inte vart juryn bor eftersom denna information hålls hemlig. 
 
[...] Fairuz berättar: "Jag lade ut en bild på mig och Bill på Facebook. Tokio Hotel-fansen reagerade extremt." 16-åringen fick även ett dödshot. "De skriver att de kommer att hitta mig och att jag inte ska känna mig säker." Galet! Allt detta ståhej är verkligen inte nödvändigt: studenten är en av TH-pojkarna's topp-favorit, men privat finns det ingenting emellan dem. 
 
[...] Jurymedlemmen Bill Kaulitz: "Kandidaterna står under en vansinnig press. Man märker det direkt här på ön när de glömmer bort låttexten. Det diskuteras intensivt i juryn. Detta får definitivt inte ske under en konsert." 
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta. 

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0