[BILD.de] - Bill: "Jag vet hur det känns att behöva lämna"

Äntligen riktiga stjärnor på DSDS
Ikväll sitter Bill och Tom Kaulitz (23) för första gången i jurypanelen på DSDS (kl 20:15, RTL). Det är inte deras första uppträdande på ett talangprogram...
 
Bill, du har medverkat i ett talangprogram tidigare...
Bill: "Ja! När jag var 12 år var jag med i Kai Pflaume's "Star Search". Men jag åkte ut i 16-delsfinalen. Så jag vet hur det känns att behöva lämna. Därför är det några DSDS-deltagare som verkligen, verkligen påverkade mig." 
Tom: "Man förändrar hela livet för de unga människorna. Vi tar inte lätt på det här." 
 
Hur behandlar ni kandidaterna? Är ni strikta, vänliga...
Tom: "Så som vi är. Man kan inte spela en roll i 10 timmar." 
 
Så ni får ingen att framställa som en idiot?
Tom: "Inte med flit! Men vi vet ju såklart inte vad kandidaterna gör bakom scenerna. Det kanske är någon som klagar på oss utan att vi vet inte om det och vi är jättetrevliga mot dem. Eller tvärtom. Det är fullt möjligt att vi framställs som de största idioterna någonsin ibland, men det är även fullt möjligt att vi har rätt!" 
 
Hur var det med Dieter Bohlen?
Tom: "Tja, man drar väl ett skämt eller två med varandra. Han om oss, vi om honom. Men hittills har det inte gått längre än bara skämt..." 
Bill: "Ja, det har inte varit några bråk ännu. Det är väldigt harmoniskt." 
 
Varför valde ni egentligen DSDS? Ni skulle väl ha varit med i The Voice...?
Tom: "The Voice var hypade eftersom det var något nytt."
Bill: "Ja! De har inte heller samma framgång som DSDS, och jag tror inte att de någonsin kommer få det. Inget annat program kommer att gå så här långt. DSDS är och förblir det största programmet!" 
Tom: "Vinnarna av de andra talangprogrammen får inte samma framgång som de på DSDS... Och det betyder inte att vi tycker illa om The Voice, utan vi önskar dem lycka till." 
Bill: "Vinnaren av DSDS har alltid haft #1 hits och tjänar minst 500,000€. Och The Voice? Ingenting! Varken berömdhet eller långvarig framgång." 
 
Hur går ni vidare med Tokio Hotel?
Tom: "DSDS löper fram till maj, och vi håller fortfarande på att skriva och producera. Vi har fortfarande inget datum för utsläppet." 
 
Kommer Usa att förbli erat hem?
Tom: "Om vi inte emigrerar till Indien..." *skrattar*
Bill: "Vi tar det som det kommer. Jag ser oss som globala medborgare. På något sätt hör vi hemma på många ställen. Så länge vi har vår musik mår vi bra." 
Engelsk översättning: THUKST. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0