Ny bild/New photo - DSDS fotografering

> Bigger <

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du vad det är för ring folk pratar om som bill ska bära?

Svar: Faktiskt inte, men kan höra mig för... En ring han har på sig på DSDS, eller?
KaulitzAndTheGs

2013-01-06 @ 21:20:07
Postat av: Anonym

Japp en guldring, han hade tydligen den då, man kan se den på en bild från en video, men han hade den bara tydligen i caribien :/ nu tror fans tydligen han är förlovad, därför undrade jag

Svar: Haha, men gud! Man kan ha ringar och vad som helst på sig utan att det betyder något. :)
KaulitzAndTheGs

2013-01-08 @ 11:02:56
Postat av: Anonym

Precis vad jag sa men tror du någon lyssnar? :P

Svar: Hehe, nej, kanske inte. :P Helt ärligt så har jag inte sett en enda reaktion på hans ring. :O
KaulitzAndTheGs

2013-01-08 @ 19:56:21

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0