Q&A: Tokio Hotel @ Facebook - 22/3 2013 #2


Tom: "Äntligen...Bill har vaknat ;-P" 
 
Hur har era erfarenheter i Los Angeles påverkat musiken?
Bill: "Jag vet inte riktigt hur, men vår tid i Los Angeles har definitivt påverkat vår musik... Helt enkelt bara för att Tom och jag har bott i Los Angeles de senaste två åren och för att vi har skrivit de flesta låtarna på det kommande albumet där. Våra privatliv påverkar alltid automatiskt vår musik och en stad som Los Angeles är definitivt inspirerande! Speciellt nattlivet, DJ-scenen och festivaler. Det är en bra påverkan, dock. Vi har haft roligt!" 
 
Minns ni fortfarande första gången som ni hörde en Tokio Hotel låt på radion? Om ja, hur kändes det?
Bill: "Kul att du frågade detta, för vi pratade precis om det i studion. Jag minns faktiskt inte första gången, men när vi var i Mexico City på vår Latinamerika turné, spelade de typ 5 av våra låtar på rad medan vi körde till arenan, och det gav mig verkligen gåshud. Jag kommer aldrig glömma det!" 

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0