Q&A: Tokio Hotel @ Twitter - 22/3 2013


Kommer THTV tillbaka? Och vad har hänt med eran officiella hemsida?
Tom: "Hej! Vi planerar att börja med #TokioHotelTV och vi har redan träffat webbdesigners för våran nya hemsida! #AskTokioHotel"

Georg och Gustav, tittar ni något på #DSDS? Om ja, vad tycker ni om tvillingarna som domare? :D
Georg: "Självklart tittar jag på #DSDS! Tom är min idol! Haha... #AskTokioHotel"
Gustav: "Jag också, och jag tycker att de båda två gör ett bra jobb. Det är ganska kul att se dem live på TV varje vecka. #AskTokioHotel"

Tom, har du lyckats med att lära Bill spela gitarr? :) #AskTokioHotel
Tom: "Om jag så hade! Ha! Men ja, vi har haft några små lektioner och vi kanske får se Bill spela något på nästa turné! Vi får se #AskTokioHotel"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0