[MTV.com]: 7 exklusiva saker om Tokio Hotel!

1 - Det "bara hände"
"Det skedde naturligt för oss - mycket saker händerpå fem år. Musiken förändras. Vi skrev bara låtar... och det blev liksom så att det gick mer och mer åt det elektroniska hållet. Självklart, började vi gå mer åt det här hållet med det senaste albumet, Humanoid, som vi släppte år 2009. Men nu tog vi steget längre. Vi satte oss aldrig ner och sa: "OK, nu vill vi göra ett mer elektroniskt album" - utan det var bara något som hände i produktionen." - Tom Kaulitz 
 
2 - När det kommer till deras turné år 2015, gör er redo...
"Ni kan förvänta er mycket. Vi har många bra idér. Vi vet inte ens hur vi ska lägga ihop alla idér till en singel nu. Vi satsar på att repa lite i början av året. Vi kommer att sätta ihop detta elektroniska album till en elektronisk rockshow." - Georg Listing 
 
3 - En viss hund kommer att göra ett framträdande (men inte på scen)
"Vi allihopa har hundar men jag tror att Pumba kommer att följa med oss på turné." - Georg Listing 
 
4 - De gillar verkligen sina fans
"Efter att vi tog en sådan lång paus och försvann under radarn i några år och inte gjorde så mycket, är det helt fantastiskt att se hur stöttande folk är och hur mycket de gillar albumet. Det är bättre än vi hade kunnat tro." - Bill Kaulitz 
 
5 - Deras favoritartister i år är...
"The Arctic Monkeys och Kiesza (Bill), Chet Faker (Tom), Foo Fighters (Georg)." 
 
6 - De kommer att sjunga på tyska på nästa turné
"Det är en intressant fråga eftersom vi inte har funderat på det än. Jag tycker att vi borde göra det. Men det innebär att jag måste kunna alla tyska och engelska texter, och nu när vi har så många låtar kan man lätt bli förvirrad. Det hände mig på förra turnén. Det var riktigt jobbigt. Vi hade en tysk och en engelsk låtlista som jag fick varva mellan från kväll till kväll och jag glömde bort texten ganska så snart." - Bill Kaulitz 
 
7 - Någon ska gifta sig...
"Grattis till Gustav Schäfer! Killarna planerar att spela Ariana Grande eller David Hasselhoff på bröllopet (det var nog ett skämt)." 
Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa.
 "Vill ni ha lite info om Tokio Hotel's turné och lite annan rolig fakta? Det här berätta killarna för @MTVNews"

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0