Musikvideo: Tokio Hotel - Girl Got A Gun

Link.

Kommentarer
Postat av: Elina - Admin of the blog

Ok, förlåt, men den här videon... Inte min grej precis. Jag förstår den inte ens. Den är lite... Ja.. Det enda ord jag kan få fram är "disturbing". Vet inte vad ni andra tycker?! :)

2014-09-23 @ 17:29:12
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se
Postat av: Emma

Jag gillar den inte. Varken låten eller videon :( Tråkigt! jag hoppas att nästa låt faller mig mer i smak.

Svar: Det får vi hoppas! :) Det finns ju ganska många låtar kvar än som vi inte har hört och musikvideor att göra. ^^
KaulitzAndTheGs

2014-09-23 @ 18:22:02
Postat av: Sandra

Haha jag håller med dig! Sitter här och bara WTF var det jag just såg?! Underhållande video kanske men jag fattade den inte. Godsedjur som skjuter med jättepenisar och nån smurfbrud som jagar dom. Skumt! Låten är väl okej ändå, men lite tråkig. :)

Svar: Ja, jag håller med! Och någonstans där hoppar Tom och Bill in mitt i allt. Det känns lite... Jag vet inte riktigt. Jag tror de har en klar bild av vad de ville göra (såklart att dem har det), men när man inte har hört hur de tänkte så blir man ju helt: "O_o ???" Haha :p
KaulitzAndTheGs

2014-09-23 @ 19:31:10
Postat av: Sofia

Alltså, jag älskar videon. Den har humor (iallafall min typ av humor, heheh), den är kaxig och innehåller en halvnaken Bill. Sen verkar ju Kaulitzarna vara sjukt stolta över deras arbete, vilket jag unnar dem och tycker är viktigast. Det är ju trots allt DERAS musik, inte VÅR :)

Men men, smaken är som baken - delad. Jag är iallafall apanöjd och vill bara ge dem en stor kram följt av en high five.

Svar: Kul att du gillar den! :) *tummen upp*
Jag har inget emot att de tar risker alls, men just denna var bara inte min "cup of tea". XD
KaulitzAndTheGs

2014-09-23 @ 20:58:41
Postat av: Elin

All respekt och kärlek till dem osvosv, meeeen både låten och videon är sjukt konstiga :S Förstår inte alls, vafan hände?
Håller med om att disturbing är en väldigt bra beskrivning

Svar: Haha, tror de flesta reagerade så faktiskt! Men men... Det här är nog bara början på en ny era av Tokio Hotel skulle jag tro. XD
KaulitzAndTheGs

2014-09-23 @ 21:38:09
URL: http://kackellackan.blogspot.com/
Postat av: Becca

Jag tycker videon var helt okej, gillar dock inte låten. Verserna osv är okej men refrängen... skulle nästan kunna tro att det var Justin Bieber eller någon liknande artist som enligt mig gör "skitmusik". Känns som att dom har tappat bort "själen" i sin musik eller vad man ska säga. Den är inte lika "djup" som den brukade vara. Sorligt, hoppas resten av skivan är bättre. :( Run, run, run var dock bättre än den här enligt mig så man kan ju hoppas.

Svar: De har redigerat hans röst alldeles för mycket. Det blir lätt så då. XD Det är väldigt amerikanskt, och man märker verkligen (med tanke på Der Spiegel artikeln) att de har inspirerats av nattklubbar och ja.. Det känns som att de siktar på den typen av musik nu. ^^ Men det är ju en del låtar kvar vi inte har hört än så... ;)
KaulitzAndTheGs

2014-09-23 @ 22:50:30
Postat av: Elina - Admin of the blog

Kul att höra era åsikter! Ganska kul ändå att läsa, haha. :p Just Tom och Bill's del i videon fattar jag inte. Alltså det passade inte in med resten menar jag. Men jag vet inte... XD

Alla har ju rätt till sin åsikt och måste absolut inte älska allt de gör, men det betyder ju inte att man inte respekterar deras åsikt. Har läst flera helt sjuka kommentarer från fans som attackerar andra fans för att man inte gillar videon. Som Sofia sa, "smaken är som baken". Alla tycker olika och så är det bara! :D

Jag vill gärna se en video med Gustav och Georg i! ;) Hela bandet liksom, inte bara Tom och Bill. ^^

2014-09-24 @ 10:44:43
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se
Postat av: Linnéa

Jag har älskat låten från första början! Och när jag såg videon älskade jag den ännu mer. Den är kreativ, humoristisk, färgstark och nytänkande. Har en känsla av att det här kommer vara min favorit från nya albumet :D

Svar: Vad kul att höra! :)
KaulitzAndTheGs

2014-09-24 @ 11:40:11
URL: http://linneaamaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Asså! Preview på Love Who Loves You Back finns nu på itunes...sounds good!!
Älskar hittills alla låtar i stort sätt, videon är speciell men gillar den. Tråkigt dock att inte Gs var med...

2014-09-26 @ 01:40:51
URL: http://iujm.tumblr.com

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0