[AmyPink.de]: Tokio Hotel om sexfester, droger och Berhain

På vilken typ av nattklubbar skulle man kunna spela erat nya album "Kings of Suburbia"?
Bill: "Jag känner inte till den tyska klubbscenen så mycket eftersom vi inte festar här så ofta. Jag tror att några nattlubbar i Los Angeles spelar albumet, tex WarWick eller OT XS i Las Vegas."
De flesta, även jag, känner inte till dessa klubbar. Vad för typ av musik spelar de?
Tom: "Elektronisk musik; Swedish House Mafia och Skrillex har spelat där. Vi har mixat våra låtar så de kan passa in på såna ställen."
Finns det något speciellt ställe ni skulle vilja att eran musik blir spelad på?
Bill: "Tja, jag skulle vilja att en av våra låtar spelades på Berghain." *skrattar högt*
Tom: "Coachella skulle vara häftigt också!"
 
Vad för typ av festpersoner är ni?
Tom: "Vi är fyllona som står i hörnet!"
Dansar ni inte?
Tom: "Bara när vi är dyngraka. På Gustavs bröllop dansade vi allihopa till 90-tals musik. Det var skitkul! Annars dansar vi inte så mycket."  
Vad för typ av drinkar får er att dansa?
Tom: "Det var en mix av Tequila shots, Whiskey Cola, Rom Cola, öl och vin."
Det var en skaplig mix.
 
Vad är bäst: en fest på ett hustak i Los Angeles med sexiga damer och gratis alkohol eller ett underground-party i en källare i Berlin?
Tom: "Jag skulle nog ta källaren. Vi har redan festat mycket i Los Angeles med fina kvinnor. Vi har inte varit i Berlin så mycket. Jag gillar också när man kan röra sig fritt utan att tänka på hur man ser ut hela tiden och hur dyr ens drink är."
Bill: "Jag gillar också när man släpper loss och glömmer bort om det vardaliga livet medan man dricker."
Tom: "Det finns två typer av fester. Det ena där männen köper dyr champagne och håller bord för att få kvinnorna..."
Och ni är den typen?!
Tom: "Nej, inte vi. Men vi var det förr. *alla skrattar* Det var vi när vi var 15. Och den andra typen av fest där man går ut och har kul med vänner."
 
Minns ni första gången ni var på en nattklubb?
Tom: *till bandmedlemmarna* Var det i Magdeburg en klubb? Om man räknar med det, så 13."
Innan ni blev kända?
Tom: "Ja."
Wow, det är ju jättetidigt. Jag som tyckte att 15 var alldeles för ungt."
Tom: "Vi hade fejkleg."
Bill: "Jag tror den klubben hette Factory. Sedan var vi på andra klubbar i München när vi var 15."
 
Snaps eller öl?
Alla: "Öl."
 
Berätta om eran bästa Hollywoodfest.  
Bill: "Eftersom allt stänger kl 02 i Los Angeles, så är husfesterna bäst. Jag minns en utklädnadsfest hos en rik snubbe. Teamat var "Moulin Rouge" och allt var jättechict. Han hade till och med hyrt in Cirque du Soleil som uppträdde i hans pool. Hans hus var jättestort och någonstans så hittade vi en helt annan värld med ett spa och wellness-rum. Jag var dyngrak och satt i en bastu med min vita kostym. De från Cirque var nakna och hade sex medan jag bara satt där, helt uppklädd och tittade på. Sedan kom någon och drog ut mig därifrån. Det var en väldigt bra fest! Åh, och sedan den där Halloweenfesten där det slutade med att vi alla, helt dyngraka, testade elpistoler, såna som poliser använder, på varandra bara för att få se ifall de verkligen fungerade."
Och?
Bill: "Ja, det gjorde jävligt ont. *skrattar högt* Men det var en rolig fest."
 
Hur ser en bakisdag ut efter en galen fest?
Bill: "Vi sover jättelänge. Säkert till kl 15 och sedan vill hundarna ut. Vanligtvis tar jag en Aspirin Complex, dricker starkt kaffe och tar en lång dusch. Trots det är hela dagen suddig. Men jag kan hantera det ganska bra ändå. Tom är betydligt värre! Om han dricker för mycket så håller det i sig i en hel vecka."
Tom: "Dagen efter är värst. Efter det behöver jag ha minst 3 dagar för att nyktra till."
Gustav: "Tja, du är inte yngst längre."
Tom: "Förut nyktrade jag till mycket fortare. Vi kunde gå ut och dricka kvällen innan en BRAVO-fotografering som vi hade på morgonen efter." *skrattar*
 
Har ni någonsin varit på en nattklubb där ingen känt igen er?
Bill: "Neeej! Vi måste alltid se till att allt är planerat innan vi anländer. Köerna i Los Angeles är väldigt långa så det händer att kändisar inte kommer in för att ingen såg dem. Vi ser alltid till att kontakta klubbarna innan."
 
Vilket är det bästa stället att ha sex på, på en nattklubb?
Bill: "Antaligen toaletten. Jag skulle välja toaletten iallafall. Jag tror det skulle funka."
Tom: "Sex på en nattklubb? Det är ofräscht. Men att gå in på personalrummet kanske skulle funka."
Georg: "Man kan ta en snabbis i bilen."
 
Om ni kunde vara 16 år igen för en dag, vad skulle ni göra?
Georg: *till Tom* "Du skulle väl göra som alla andra dagar; runka, runka, runka." *alla skrattar*
 
Vad kan ni skratta ärligt åt?
Bill: "Georg. Jag kan aldrig skatta åt komiker eller skämt egentligen, men det roligaste stunderna sker alltid spontant."
 
Vilken del av er är typiskt tysk och typiskt amerikansk?
Bill: "Våran punktlighet och noggrannhet är typiskt tyskt. Jag är aldrig sen och jag för alltid anteckningar. Våran engelska är typisk amerikansk. Vi har faktiskt lärt oss den bara för att vi bor i Los Angeles. Vi använder ord som "amazing" och "like" ofta. Jag tycker det är hemskt men jag kan inte göra något åt det nu."
 
Är ni rädd för någon typ av drog?
Bill: "Nej! *skrattar* Vi spelade precis in musikvideon till "Feel It All" och den handlar om det ämnet. Jag tycker att ämnen som droger och prostition är väldigt fascinerande. Det är den stora klyftan i det humanitära. Hur man kommer dit och vad berättelsen bakom det är."  
Tom: "Jag är mer rädd för saker jag inte kan kontrollera. Att simma i havet och en hajattack sker, tex. Droger kan man bestämma själv hurvida man vill ta det eller inte."
 
Har ni någonsin tatuerat någon?
Bill: "Nej, men jag skulle vilja."
Tom: "Jag med."
Bill: "Det är nog jättesvårt. Eftersom Georg inte har någon än, så borde vi få försöka [på han]."  
Tom: "Sant. Det skulle vara jättekul om vi fick göra det."
Bill: "Kan man bara gå och köpa en maskin?"
Gustav: "Man kan nog bara bygga en själv. *till Tom* Du skulle kunna få tatuera mig."
Tom: "Det är bara för att jag ritar bäst!"
Det betyder inte att du är bra på att tatuera dock.
Tom: "Sant, men killarna känner mig bra nog för att veta att jag kan göra lite av allt."
Georg: "Men inget riktigt bra."
 
Eran favoritapp?
Bill: "Instagram."
Tom: "Jag använder bara min mobil för att ringa och sms:a, trots att jag har den senaste iPhone. Åh, och jag har en nyhetsapp, men det är allt." *skrattar*
Georg: "Jag använder bara Instagram."
Gustav: "Angry Birds."
 
Vem skulle ni helst vilja ha bredvid er när ni kissade?
Bill: "Kevin Spacey."
Skulle du tjuvkika på honom?
Bill: "Jag vet inte ifall jag skulle kolla ner, men jag skulle defintivt kolla på honom. Ja. *skrattar* Tom skulle nog välja Denzel Washington."
Tom: "Ja, Denzel Washington."  
Georg: "Jag tittar bara ner när jag kissar och försöker sikta. Inget mer."
Bill: "Det tror jag inte. Jag är 100% säker på att du skulle vilja träffa någon på toaletten."
Tom: *till Georg* "Jag är 100% säker på att du skulle vilka träffa David Hasselhoff där."
Georg: "Men inte vid pissoaren, utan på riktiga toaletten isåfall." *alla skrattar*
Bill: "Jag skulle också vilja prata [med någon] där."
Georg: "Jag älskar att prata där." 
Engelsk översättning: THInfo. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta - Källa

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0