Q&A på Youtube (FIA-videon) - 3/4 2015

Vad är nästa steget i eran karriär? FIA del två, kanske? 
Bill: "Japp... Släpper de nya datumen snart :-)" 
Gustav, vilken är din favoritöl?
Gustav: "Sternburg"
Tom och Georg, vad tycker ni om "Torg"?
TH: "Frågan är snarare vad ni tycker om "toll" (= "härligt")?" 
Vad tycker ni om turnéns första del?
Bill: "Det var den bästa turnén vi haft. Vi hade jättekul! Jag tror vi hade mer roligt på den här än någon annan turné tidigare. Vi ser fram emot del två!" 
Vilken del var svårast att spela in och varför?
Bill: "Den svåraste scenen var gråt-scenen.. Det var första gången jag verkligen var tvungen att spela och var osäker på hurvida det skulle se äkta ut framför kameran på bara några minuter..." 
Varför spelades musikviden in i Berlin?
Bill: "Vi gillade stadens råhet. Berlin är mitt favoritställe i Tyskland. Äktheten och grovheten var perfekt för videon..." 
Georg och Gustav, vilken var eran favoritscen i videon? 
Georg: "Få gratis drinkar på klubbdelen!" 
Varför var inte Gustav och Georg med i videon?
Georg: "Vi är det, du måste bara hitta oss...;-)"
Hur var det att jobba med svenska producenter i den här musikvideon?
Tom: "Det var kul att jobba med MAttias. Han är en grym regissör och vi klickade direkt med varandra. Jag hade inte kunnat tänka mig någon annan regissör för denna video." 
Bill, skulle du vilja regissera en musikvideo själv någon gång? Gillar du att spela in kortare musikvideos? :)
Bill: "Det skulle jag verkligen. Jag har så mycket idér att det blir svårt att använda allt för Tokio Hotel." 
Såg ni viden innan vi fans eller fick ni se den när den kom ut på eran Youtube och hemsida?
Bill: "Självklart såg vi den innan. Vi jobbade på den ett tag för att få den perfekt och för att få själva visionen att se levande ut. Redigeringen tog tid eftersom vi hade så mycket material." 
Bill, har du tagit lektioner eller kommer det helt naturligt? Du var jätteduktig!!!!
Bill: "Tack... Jag har aldrig tagit några lektioner. Jag var ganska nervös inför detta faktiskt"
Tom, vi väntar fortfarande på en bild på din Instagram! ;)
Tom: Och jag väntar fortfarande på att få mer följare än Bill." 

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0