Bill's svar på tal angående Pumba!


"Jag känner att jag måste klargöra en del saker efter att jag sett några klaga på hur jag lämnar Pumba i bilen. Jag skulle aldrig göra något som skulle skada Pumba eller någon av våra hundar. Lita på mig när jag säger att han tas hand om väl och att jag skulle aldrig låta något hända honom. Han betyder allt för mig och jag tar det väldigt personligt när några av er tror att jag skulle behandla honom illa. Jag ser alltid till att någon från produktionen eller mitt team ser efter honom medan jag spelar in för THTV eller går på möten. Det finns alltid folk omkring [oss] som inte visas på kamera som gör produktionen av avsnitten möjliga. Snälla, tänk på det när ni tittar på detta avsnitt. Hälsningar, Bill"
 
>> Se THTV avsnitt 18 HÄR!

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0