Tom Kaulitz's blogg på TokioHotel.com ~6


By Lenny.
~ Tidigare blogginlägg från Tom med svensk översättning: 21-26e Juli 2009.

#42 - Måndagen den 27e Juli 2009:

Los Angeles äventyr!
Vi har precis spenderat några dagar i Los Angeles för att spela in de sista låtarna till vårat nya album HUMANOID. Självklart, stannade vi förbi hos Interscope / Cherrytree Records för att spela upp ett par hårda mixar av våra nya låtar för Martin Kierszenbaum och Brenda Romano.

#43 - Tisdagen den 28e Juli 2009:

Hur läcker är inte denna? Besatt av bilar...
Jag har en utskrift av denna bil under min kudde. Kanske att det kommer funka precis som med tandfen och imorgon när jag vaknar har bilfen lämnat denna bil utanför min dörr. Man måste bara ha tro och med det kommer det säkert inträffa!


#44 - Onsdagen den 29e Juli 2009:

Vad suger mest ur ditt eluttag?
Var duktiga, dra ur kontakten och framför allt, använd inte plasma TVs....åtmonstone ifall ni gillar miljön. De som inte bryr sig kan fortsätta som förut. Ifall ni vill påskynda den globala uppvärmingen och skapa sommaren av alla somrar: spela TV-spel hela dagarna på en gigantisk plasma TV och lyssna på musik på datorn.


#45 - Torsdagen den 30e Juli 2009:

Wolf äger med svart ljus
Döm låten själva men videon med de svarta ljuseffekterna är grymma. Ganska avantgarde (är det var ni kallar det? ;-) denna Wolf.

Video - Youtube: Patrick Wolf - Hard Times.

#46 - Fredagen den 31a Juli 2009

Kolla in detta!
Bill och jag gick igenom våra gamla bilder och fann några läckra bilder på G&G's allra framgångsrika tid i skolan...otroligt, de var såna nördar! ;) Ok, ok, skojar bara! Kolla in denna sida, ganska häftigt arbete....


Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta - Källa: Tom Kaulitz's blog.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och vi ska tro att det var allt du gjorde lille pojk?:P

2009-07-27 @ 22:13:49
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Det har han väl aldrig påstått ;D

2009-07-27 @ 22:16:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0