BILD.de: Snuskprat med Tokio Hotel!


Kille: Vi har aldrig sett Tokio Hotel så här tidigare. Efter deras tre-dagars resa till Tokyo, visade killarna en helt annan sida av sig själva igen. De hade en överraskande liknande stil vid ankomsten, Bill visade sin nya stil senare. Med en ny frilla, trimmade sidor och en stylad topp. Och inte bara det skiljer dem åt, tonen mellan bröderna är också annorlunda. Bröderna svär så mycket de bara kan när de skriver autografer.

Bill: Psh!
Tom: Sluta snacka, annars slår jag dig! ...Bill, jag inte skrivit där än, du har bytt bilder...
Bill: Tom, du måste lägga ner dem åt mig! Är du dum, eller?
Tom: Du har ju problem alltså...
Bill: Du måste lägga ner dem åt mig här!
Tom: Jag har inte lagt dem där åt dig!
-bortklippt-
Tom: Kolla på här!
Bill: Tom, jag har inte gjort det där! Är du galen? Du lade dem här åt mig!
Tom: Här, ja, och varför har du inte signerat den när jag lade den här åt dig? Din saknas!
Bill: Åh, min?
Tom: Nu...?

Kille: Och när de ändå är i full fart, avslöjar de några äldre historier...

Bill & Tom: Det var år 2005! Eller kanske år 2006...
Georg: Tja, definitivt år 2006...
Tom: Och då var kära Georg kär i Kelly Clarkson! ...erkänn! Jag kan till och med erkänna att jag tyckte Angelina Jolie var snygg.
Georg: [till Bill] Jag undrar varför du ens håller på - du vill knulla Britney Spears!
Bill: Och? Hellre hon än Gülcan, Georg!
*tvillingarna skrattar*
Tom: Gülcan... Nah, Collien!
Tom: Eller då när vi pissade i Georgs flaska och han drack ur den efteråt... Åh, visste han inte det än?
Bill: Oops...

Kille: Men efteråt kunde killarna kontrollera sig själva igen. Vid lunch slöt dem fred.

Bill: Skål för Tokio Hotel på Tokyo Hotel.
Engelsk översättning: TH-Info. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Direktlänk till videon.

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!! THEY KILLING MEEEE!!!!! XDXDXDDXD LOOOL! XD

2010-12-22 @ 20:33:36
Postat av: sara

Åh älskar när de bråkar :D ♥

2010-12-23 @ 15:16:00
URL: http://germanottas.tumblr.com
Postat av: maria

hahah så jäkla rolig x] :D

2010-12-23 @ 18:23:17

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0