Sat1: Bravo Shoot - 21/9 2005


> Se videon här - Watch the video here <

Bill, Tom, Georg och Gustav är tonårsstjärnorna. Det är därför de fyra killarna från Tokio Hotel även står framför kameran för en Bravo fotografering nu. Trots att de måste stå länge, så är de fyra inte stressade.

Bill:
Det är ganska lätt och avslappnat. Och vi har också pauser emellanåt och det är egentligen... Tja, allt är fortfarande roligt.

Det måste vara det. Fansen vill trots allt se den allra bästa sidan av sina stjärnor.
Engelsk översättning: THUKST. Svensk översättning av mig Elina, ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte skriva ngt om att thf ska läggas ner? :(

2010-11-10 @ 15:52:19
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Varför skulle jag? ;p Vad ska jag skriva tycker du? XD

2010-11-10 @ 16:14:01
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Frida

alla som hänger där vet ju redan om dte så.. och har draigt till THA bla ;D

2010-11-10 @ 16:20:39
Postat av: Jassy

so cute!!!

2010-11-10 @ 16:24:24
URL: http://tokiohotelamerica.com
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Frida

Precis, alla som är på den sidan vet ju redan om det och därför tänkte jag att det inte riktigt var någon idé liksom. Jag är inte där, så mig berör det inte speciellt mycket men tråkigt för er som är medlem där och gillar den sidan.

2010-11-10 @ 16:26:05
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0