RTL: 100% Karl Lagerfeld - Bill Kaulitz pratar om Karl Lagerfeld


Link.
~~
"Han är designern för många. Jag tror även att de som inte är så insatta i mode vet vem Karl Lagerfeld är."

"Han har en vision. Han vet precis vad han vill och hur det ser bäst ut. Han begränsar ingen. Jag har redan tagit bilder med många och det är inte ofta som jag har så roligt som jag hade när jag fotograferade med Karl Lagerfeld."

"Det var också viktigt för unga människor. När jag blickar tillbaka nu, när jag var väldigt liten och bodde i en by, visste jag inte mycket om modeindustrin. H&M är något som många känner till och har råd med. Och det var sensationellt när en sådan stor designer gjorde något för H&M."

"Han visste mycket om musikindustrin när vi pratade om unga artister, om de som precis har börjat. Och han tittar på det, vilket jag också tycker är väldigt viktigt. Han tar sig tid för musik och konst, för alla de saker som uppstår."

"Jag kan inte tänka mig att vi inte kommer få höra något från honom en dag. Han kommer alltid att vara en väldigt viktig del av modeindustrin så länge han kan blicka framåt."
Engelsk översättning: TH-Info. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta.

Kommentarer

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0