Germany's Next Top Model - 5/4 2012 (HD)


Link.
~~
Heidi Klum:
"Idag kommer våra tjejer att bli burna av händer precis som mina."

*Kaisa rockar till Schrei*
Kaisa: "Shit, min frilla."
Resten av tjejerna: "Extranummer!"
*Kaisa sjunger Durch den Monsun*

Heidi Klum: *pratar med modellerna* "Idag måste ni verkligen anstränga er. Idag vill jag ha lite action! Och därför ringde jag till någon som kanske kan hjälpa er lite grann. Den här personen är en stor rockstjärna. En världsstjärna. Kom igen, kom ut!"
*Bill kliver ut på scen*
Heidi Klum: "Hej!"
Bill: *kramar Heidi* "Hej!"
Heidi Klum: "Bill Kaulitz, allihopa!"

Kaisa: "Jag skulle sjunga något med Tokio Hotel och sen klev jag ut och då var det ju självklart att det skulle vara han av alla 6 miljarder människor på den här planeten. Bill Kaulitz."

Sara:
"I den stunden tror jag hon tänkte för sig själv "Åh herregud, gjorde jag bort mig nu?"
Kaisa: "Det var så pinsamt. För Guds skull. Förlåt, Bill!"
Melek: "Jag tycker det är helt fantasiskt."

Med 6 miljoner sålda album världen över, är Tokio Hotel ett av det mest framgångsrika tyska banden i hela världen.

Inga: "Jag hade också två CDs och en av deras DVDr. Jag har fortfarande kvar dem."
Annabelle: "Bill Kaulitz är trots allt från bandet Tokio Hotel. De är på toppen av nöjesindustrin. Över hela Europa, Asien... Tja, de har faktiskt erövrat allt."
Laura: "Det är ganska häftigt för ett tyskt band att bli så framgångsrikt."
Dominique: "Jag tycker han har blivit en helt annorlunda person. Han har helt enkelt blivit äldre. Han har bara ändrat sin stil. Men det gör alla. Nah, hans stil är faktiskt ganska snygg."

Bill: "Jag är för närvarande i Los Angeles för att vi producerar ett album och jag har bott här ett bra tag nu. Självklart hade jag stora förhoppningar på denna dag med 14 vackra tjejer och man är ganska glad att man fick ta en paus från studion för det."

Heidi Klum: "Jag gillar din nya stil, förresten."
Bill: "Tack så mycket!"
Heidi Klum: "Den är cool!"
Bill: "Tack! Jag har också..."
Heidi Klum: "Jag behöver också en ny stil."
Bill: "Jag behöver också en ny... Jag måste färga mitt hår efter ett tag. Jag är faktiskt... Jag var... Förra veckan var jag fortfarande blond, nu är jag gråhårig."
Heidi Klum: "Jag tycker det är coolt. Det passar dig."
Bill: "Jag gör så ganska ofta... Jag färgar det ganska ofta... Jag måste göra något nytt konstant."

Och vem skulle vara bättre på att visa tjejerna vad de ska göra idag än en erkänd popstjärna?

*Bill stagediving*
Heidi Klum: "Du vill göra stagediving."
Bill: "Stagediving! Det stämmer bra. Tja, jag måste faktiskt erkänna att jag inte har gjort det så mycket som man kanske tror. Hur som helst, det viktigaste är att ha tillit. Man hoppar bara och inget kommer att hända en. Ha så kul..."
Heidi Klum: "Och man måste se cool ut medan man gör det."

Heidi Klum: "En stor utmaning för tjejerna med denna fotografering är att de måste ha tillit. Eller hur? Det är en publik de ska slänga sig över och glida på. Den andra grejen är att det ska kännas som om de är rockstjärnor. Alltså de måste göra en cool pose. De måste tuffa till sig lite för en gång skull. Så det är mycket för dem att hålla reda på."

Heidi Klum: "Kaisa?"
Kaisa: "Ja?"
Heidi Klum: "Är du nervös nu när du står bredvid Bill?"
Kaisa: "Ja, lite grann."
Bill: "Lite kanske." *skrattar*

Kaisa: "Det var det mest pinsammaste som jag någonsin har gjort, eller hur? *skrattar* Jag hoppades bara att han aldrig får reda på det och aldrig ser det." [uppträdandet hon gjorde med TH tidigare]

Bill: "Jag är också nervös." *skrattar*
Kaisa: "Men det börjar bli spännande. Allt är bra."
Heidi Klum: "Det börjar bli spännande!"
Kaisa: "Jaaa!"
Heidi Klum: "Det är det vi vill se. Speciellt när man rockar loss."
Kaisa: "Rockar loss, ja. Jag kan också hoppa så här, va? *poserar*
Heidi Klum: "Ja, och hoppa inte direkt utan gör något på plats direkt. Okej?"
Kaisa: "Ja."

[...]
*Kaisa stagediving*
Bill: "Wow. Ja."
Heidi Klum: "Ja, coolt!"
[...]
Heidi Klum: "Hon gjorde det väldigt sexigt."
Bill: "Väldigt bra gjort, ja."
Heidi Klum: "*tummen upp* Det gjorde du bra, Kaisa!"
[...]
Sara: "*jublar* Häftigt! Vad häftigt! Vad händer? *till publiken* Pratar ni alla tyska? Inte?"
*Heidi och Bill skrattar, publiken jublar*
Heidi Klum: "Vi har flygit in alla från Tyskland idag endast för dig."
*Bill skrattar*
Sara: "*skakar hand med publiken och presenterar sig själv.* Hej, Sara!"
Bill: "Hon är så söt."
[...]
Heidi Klum: "Vart är musiken?"
*Sara mer stagediving*
Bill: "Hon underhållde mig verkligen. Hon var veeerkligen... *skrattar* Underhållande. Hon väckte mig snabbt igen. Och jag tror det blev många bra bilder. Tja, jag tyckte hon gjorde ett bra jobb."

Inga: "Tja, skinnbyxorna är grymma. Typ, knallröda. Och tröjan är min. Det är roligt. *skrattar*
Bill: "Ska vi hoppa tillsammans?"
Inga: "Jaaa!"

Inga: "Jag var ett Tokio Hotel fan förut och han var oerhört cool. Typ, "Ja, vi kan hoppa tillsammans".

*Bill och Inga stagediving*
[...]
Melek: "Jag tänkte inte heller på hurvida jag skulle göra illa någon. Tvärtom faktiskt. Jag tror till och med att jag petade någon i ögat."
Heidi Klum: "Du ser ut som en rockstjärna. Visa nu också att du kan vara en."
Bill: "Super."

Jasmin: "Tja, jag tycker faktiskt att Bill ser ganska bra ut."

Heidi Klum: "Yeah!"
Bill: "Det där gick bra."
Heidi Klum: "Det gjorde du bra, Luisa. Det blev bra. Bilden blev jättecool."
[...]
Thomas Hayo: "*hälsar på Bill* Allt klart? Trevligt att träffas."
Bill: "Ja."
[...]
Heidi Klum: "Från början avslöjade Diana att hon inte gillade sin outfit. Och när hon fortsatte att säga det gång på gång, gav någon henne en annan outfit. Jag måste faktiskt säga att det var en specialbehandling... Det är inget jag gillar."
Heidi Klum: "Gillar du din outfit?"
Diana: "Ja."
Heidi Klum: "Man får dock inte alltid vilja vad man ska ha på sig, eller hur?"
Diana: "Ska jag byta om igen?"
Heidi Klum: "Nej."
Diana: "Okej."
Bill: "Men när du ändå har på dig röda byxor skulle du nästan kunna slå sönder den röda gitarren som står där borta."
Heidi Klum: "Ja, bra idé."
Diana: "Den här gitarren?"
Heidi Klum: "Ja..."
Diana: "Ska jag ha sönder den?"
Bill: "Ja."
[...]
Bill: "Jag tycker inte att hon gjorde ett alltför dåligt jobb eller så, men hon är definivt ganska divig. Alltså det var ganska komplicerat när det gällde hennes outfit. Jag vet inte... Hur lätt blir det med henne i framtiden och ehm, hon var lite spänd."

*Shawny kliver ut på scenen och börjar sjunga*

Bill: "Du kommer definitivt att bli en sångare om det inte går så bra i Germany's Next Top Model här. En väldigt stor en."
Shawny: "Okej! Tack."
Bill: "Jag tycker du sjöng bra."
[...]
Bill: "Du har gjort ett bra jobb. Super!"

Bill: "Det var definitivt roligt. Alltså det var bra och jag tycker alla tjejerna gjorde ett bra jobb. Jag trodde att en eller två kanske skulle känna lite panik eller så men ehm... Tja, men de var alla väldigt, väldigt avslappnade när de var med och de behövde faktiskt inte så mycket stöd från mig tycker jag."

Bill: "Jag tycker hon är ganska sexig."

Bill: "Vill du hoppa tillsammans med mig? Jag skulle vilja hoppa med dig."
[...]


Engelsk översättning: THUKST. Svensk översättning av mig, Elina. Ge creds ifall ni använder detta.


Kommentarer
Postat av: Sassy

Engelska subs;



http://www.dailymotion.com/video/xpy8rk_2012-04-05-pro7-bill-germany-s-next-topmodel-english-subtitles_creation?search_algo=1

2012-04-07 @ 00:52:05
Postat av: Anonym

vem pratar han om i dom två sista meningarna? har inte adobe flash player

2012-04-07 @ 11:38:31
Postat av: Elina - Bloggens Admin 8D

Sara tror jag det är. Har faktiskt inte ens tittat på videon än, haha. Men jag tror det är Sara. Har för mig något annat fan sa att det var hon. :)

2012-04-07 @ 12:05:41
URL: http://kaulitzandthegs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aha, hon e snygg

2012-04-07 @ 12:22:53
Postat av: Selma

2012-04-08 @ 16:00:30
Postat av: Selma

Oj, råkade skicka kommentaren innan jag hann ens skriva något, haha (sorry):)



Nej, när han säger att "hon" är söt, menar han Sara fast med dem två sista meningarna menar han någon annan tjej som jag inte vet vad hon heter. Hon är iaf mörkhårig :)

2012-04-08 @ 16:02:24

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0