Magapp - Tom och Bill's videomeddelande!

Link.
~~
Bill och Tom: "Konichiwa!" 
Bill: "Ehm... Vi är Bill och Tom, vi är i Karibien just nu och spelar in ett TV program. Vi skulle vilja dela med oss av musiken som vi har i våra iPods."
Tom: "Eh.. Jag har gamla klassiker så som 'Pour Some Sugar On Me' av Def Leppard. En fantastisk låt, dock gammal men det är en bra version. Ni borde kolla in den! Ja, vad mer då? Eh... Jag gillar verkligen Alicia Keys' nya låt 'Girl On Fire'. Kolla in den, den är bra!" 
Bill: "Jag gillar Triggerfinger's låt 'I Follow Rivers'. Den är fantastisk! Jag gillar också Swedish House Mafia's nya låt 'Don't You Worry Child'. Ha så kul med musiken, så hörs vi snart!" 
Tom: "Hej då!" 

Kommentarer
Postat av: Emma

gud vad ointressant ._.
hade hoppats på något om deras nya cd som aldrig kommer :c

2012-12-03 @ 16:35:28
URL: http://glammy.blogg.se
Postat av: Lilly

ASDHASDHASLDHAJSD, de har bästa musiksmaken <3

2012-12-03 @ 18:19:54
URL: http://lillysplace.blogg.se
Postat av: nathalie

hej.

har du något bra filmtips? :)

kram

2012-12-04 @ 10:13:52
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/
Postat av: Sara

Swedish House Mafia!!!

2012-12-06 @ 22:20:31
URL: http://sarasara.spotlife.se
Postat av: Serah

älskar när dom pratar Engelska :-D

Btw, söta admin: tack för alla updates <3
Men är inte tiden inne för att ändra på headingen nu?
Den där bilden på dom är ju lite.. ja, old? :D
älskar den - men sidan virkar lite utdaterad med den där bilden på dom. Jag vill inte vara nån idiot nu, men bara säger vad jag tycker :)

Svar: Hej! Jo, jag ska ändra den. Jag hoppas verkligen de gör någon ny läcker fotografering snart så man kan få ännu bättre bilder att välja emellan. ^^
KaulitzAndTheGs

2012-12-11 @ 00:20:43
Postat av: Serah

Haha, va bra - hoppas jag med!
Vi tränger coola bild på dom nu :)

2012-12-18 @ 03:06:50

Kommentera här/Comment here:

Ditt namn/Your name:
Kom ihåg mig/Remember me?

MSN/E-mail: (publiceras inte/not published)

URL/Your site or blog:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0